Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2021

ΔΉΛΩΣΗ PABLO HASEL: ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑΔΊΚΗ



Καδικάστηκα χωρίς αποδεικτικά στοιχεία, σε μία σαφή σκευωρία της αστυνομίας, επειδή κατήγγειλα ψευδομάρτυρα, ο οποίος βοήθησε την Πολιτοφυλακή (Guardia Civil) της Lleida στο ξυλοκόπημα συντρόφου που αφισοκολλούσε.

Λόγω της καταγγελίας μου αυτής, ο ίδιος παρουσιάστηκε μια μέρα κοντά στο σπίτι μου για να μου επιτεθεί και εγώ υπερασπίστηκα τον εαυτό μου, όπως είναι λογικό, μέχρι που μας χώρισαν.

Ο ίδιος “μάρτυρας”, απείλησε  με όπλο στη μέση του δρόμου δύο αλληλέγγυους, που τον επέπληξαν για την ψεύτικη μαρτυρία του. Όπως πάντα, η καταγγελία που υπέβαλαν οι σύντροφοι έμεινε στο αρχείο. Και ενώ αυτός ο τύπος κυκλοφορεί ένοπλος στο δρόμο με πλήρη ατιμωρησία, αυτός που καταδικάστηκε σε 2μιση χρόνια φυλάκισης είμαι εγώ.

Είναι σκανδαλώδες που την τρίτη μου μέρα στη φυλακή εμφανίζεται αυτή η καταδίκη, για να με κρατήσουν περισσότερα χρόνια φυλακισμένο και να αποσπάσουν τη συζήτηση περί ελευθερίας του λόγου.

Πρόκειται ξεκάθαρα για Κρατική τακτική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου